دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ کودک کمتر از هفت سال از پوشش خدمات درمانی رایگان در مشهد هشدار دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص خطر غرق شدن در استخر‌های ویلا شخصی و کشاورزی در فصل گرما توزیع بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک معمولی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد زلزله ۴.۵ ریشتری در سمنان (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان تا پایان هفته رکورد پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد شکسته شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پایان عملیات اعزام حجاج خراسانی | خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی وضعیت سخت کاری عاملی برای ترک شغل و مهاجرت پرستاران| کوچ تلخ سفیدپوشان مشهدی راز تبهکاری‌ها قاضی قلابی در مشهد برملا شد + عکس بحران آب، نیازمند اختیارات محلی جزییات دستگیری باند مرموز توزیع موادمخدر در پارک‌های مشهد ۸۷ درصد مراجعان پزشکی قانونی مصدومان نزاع و تصادفات هستند اعمال قانون۱۷۲۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۷۰نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در تصادف بهبهان ایربگ هیچ یک از خودرو‌ها باز نشد | چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟

  • کد خبر: ۹۵۵۴۲
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
در تصادف بهبهان ایربگ هیچ یک از خودرو‌ها باز نشد | چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به تصادف زنجیره ای رخ داده در محور بهبهان به شدت از کیفیت ساخت خودروها انتقاد کرده و آن ها را به ارابه مرگ تشبیه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در ششمین مرحله از رزمایش توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور اظهار داشت:در حال حاضر در کشور ٣٧ میلیون وسیله نقلیه داریم و متاسفانه ٣٢ درصد از فوتی‌ها مربوط به سرنشینان است که کمربند ایمنی استفاده نکرده و ۲۵ درصد هم مربوط به رانندگان و ١٩ درصد هم شامل عابران می‌شود.

رییس پلیس راهور انتظامی به موضوع انضباط در عبور و مرور پرداخت و گفت: مسأله تصادفات و حوادث بسیار جدی است چراکه سومین عامل مرگ و میر مربوط به تصادفات است.

سردار هادیانفر گفت: امروز فوتی‌های ناشی از کرونا به ٢٠ نفر رسیده، اما تصادفات همواره هست و خواهد بود، به ازای هر نفر فوتی، ٢٠ الی ۲۵ نفر مجروح و معلول داریم، امروز در سال ۱۴۰۰ رشد ١٢ درصدی در تردد‌های کشور داشتیم و ١١ هزار و ۱۴۷ نفر جانباخته داشتیم.

اینجا ببینید:

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کشور به حادثه تصادف بهبهان اشاره و تصریح کرد: در همین حادثه بهبهان که بسیار دلخراش بود، ایربگ هیچ خودروی باز نشد. چرا ارابه مرگ تولید می‌کنیم؟ چرا استاندارد‌ها کنترل نمی‌شود؟ چرا وزارت صمت کنترل نمی‌کند؟ حتماً باید خودروساز‌ها در این حادثه به مراجع قضائی معرفی شوند. اینکه بگوییم رانندگان در حادثه بهبهان دقت نداشته‌اند درست است، اما سازمان‌های مربوط چه نقشی داشتند؟

رئیس پلیس راهور انتظامی گفت: در ناوگان بار و مسافر ۲۱۰۰ کشته داشتیم که بیشترین کشته‌ها برای تریلی و کامیون است رانندگان کامیون و تریلی بهترین رانندگان هستند، اما شاهد حوادث زیادی از سوی آن‌ها هستیم.

سردار هادیانفر تصریح کرد: چرا رانندگان تریلی و کامیون حین خستگی رانندگی کرده و از جاده فرعی تردد می‌کنند، در یکی از حوادث اخیر راننده تریلی از جاده فرعی استفاده کرده و باعث آن حادثه در سنندج شد.

وی افزود: شرکت‌های اتوبوسرانی نیز مسئول هستند؛ اتوبوس‌ها را کنترل کنند؛ سرنشینان باید کمربند ایمنی را ببندند؛ همچنین موتور سواران که قشر زحمتکش بوده و ۸۵ درصد برای تامین معاش از موتور سیکلت استفاده می‌کنند باید مقررات را رعایت کرده و در اتوبان‌ها خلاف جهت حرکت نکنند چرا که در صورت تصادف، سهم تقصیر برایشان تعیین می‌شود.

منبع: فارس


اینجا ببینید تصادف زنجیره‌ای مرگبار در جاده بهبهان - رامهرمز خوزستان + فیلم و عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->